Diabolo80
Ура! Поздрамлямс! Главное, не торопись, попрамлямс как надо
Diabolo80 \$m[1]:да толком не успел распробовать, в целом вниз едет очень мягко, не скажешь что всего 120мм сзади. Вверх конечно не хватает блокировки аморта, раскачка присутствует надо дальше колдовать с НСК.
01eG \$m[1]:Сзади там 125,4мм
(120мм + флексирующие перья дают 5,4мм ) -
Diabolo80 \$m[1]:5,4мм флекс не увеличивает ход
01eG \$m[1]:Я, конечно, гуманитарий по образованию, но изгиб верхних перьев (на 5мм вниз) разве не приводит к дальнейшему смещению заднего колеса (к увеличению хода)? Или в заявленных 120мм хода уже учтён и этот флекс?
Pivot Minimizing Suspension
A 120mm rear travel version of our link-actuated single pivot design. The Horsethief features our simplified one-piece rear triangle with shaped stays and a shared pivot link design that reduces pivot points and hardware. This creates a lighter and stiffer rear end with fewer wear and maintainance points
Shaped Seatstays
Used in favor of a rear pivot on the 1-piece rear triangle. A rear dropout pivot (if present) would only rotate 1-degree during full suspension compression. We eliminate this pivot point and instead transform the 1-degree of rotation into a slight 5.3mm deflection of the seat stays tubes. The seatstays are shaped and sized appropriately to safely handle this small amount of deflection far beyond the lifespan of the frame. The result is a lightweight, one-piece rear triangle with a single pair of bearings at the main pivot
01eG \$m[1]:Там в linkage 125мм хода...
Баф \$m[1]:ыздоравливай! Где делают цифровой рентген и сколько стоит?
Diabolo80 \$m[1]:Екатерининская и т.д. 800р.
Diabolo80 \$m[1]:надо резать.
nosferatu106 \$m[1]:либо красный
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2